Halleluja!!




Vaknade i morse efter en helnattssömn!! Däckade på soffan igår vid typ 22 och efter 1.5timme väckte Jocke mig och tyckte jag skulle gå lägga mig så jag tog en Panodil och hoppade i säng och har inte behövt ta ngn mer tablett..
När jag vaknade imorse kände jag mig som vanligt igen så vi har varit ner på Strandängarna där de var nå barnaktiviteter :-)




När vi kom hem så blev de halstrad firre som vi köpte på stan och sen drog jag och Alwin iväg till familjen Rönnberg för att spana in deras lilla Malte som föddes för 1.5vecka sen - hur liten och go han är :-) Självklart fick han present oxå!!

Efter bebissnoss och lek för de större barnen åkte vi och plocka upp resten av klanen för att åka till byn och få oss middag - grillad storkolla, klyftpotäter, tomater och sås, yummie!!







Ikväll har även kökssoffan kommit på plats - äntligen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0