Full fart




Eftersom att jag prioriterade att spendera mina få vakna timmar igår med familjen så blev det aldrig att träna - veckans sista pass stod på tur men då tog jag de idag ist så nu blir det ett (extra) denna veckan och dessutom måsta jag hinna med alla innan midsommar då det ät stugan som gäller... Om jag nu inte är riktigt på hugget och släpar med mig hantlar och pilatesboll dit ut - känns dock lite väl överkurs för tre dagar..

Så när jag vaknade blev de lite mat och kaffe och chill innan jag styrde mot gymmet - axlar, triceps och bröst..
Hem och fixa käk och sen har jag gått an och städa, dammsugit, skurat, bäddat rent i alla sängar, duschat barnen och mig själv..

Nu är det sofflocket som gäller - skulle väl egentligen behöva lägga mig men är inte direkt trött så det får vänta.. Blir lite annat när jag jobbat natt och sovit till 13tiden - blir skönt med semester så man får ngn ordning på allt ;-)

Fotade gummans rum idag - har tänkt göra de flera månader, ja sen de blev klart men aldrig kommit till skott :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0