Extrajobb

 
 
 
 
Blev en extra natt för mig = Ledig på onsdag!!
Så nu sitter jag på jobbet igen..
Vi förbrukar ju redan våra vikarier på heltid så nu får vi ordinarie slita ut oss en efter en ;)
Hihi, skämt och sido!!
Får se om det blir en till natt imorron oxå eller om jag får vara ledig - vad gör man inte för laget och lönen liksom ;)

 
Har iaf varit på gymmet idag och det går verkligen så himla mkt bättre att ta mig dit när jag  vet vad jag ska göra när jag väl är där - planering is the shit!! Har varit alldeles för dålig på det tidigare.. Har typ tänkt lite halvt i skallen vad jag ska göra men så har det många ggr blivit något helt annat men nu har jag mitt schema att gå efter så..
 
Körde
10 min uppvärmning på crosstrainern
Skivstångscurl - Preachercurl - hantelcurl (blev 3övningar där då jag gillar att köra biccar)
Latsdrag - Sittande kabelrodd
Plankan - Sidoplankan
 
Snabbt och smidigt ska det gå och jag var klar på 40min - älskar när det är lite folk på gymmet!!
 
Imorron står ben på schemat men får se hur jag orkar då jag ska på sommarshow på dagis 9.45 så om jag inte är alltför trött när jag går av far jag då annars blir det vila imorron och ben på onsdag - bra plan!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0