Yehep




Har som sagt städat och fixat idag så nu är huset rent, sängarna är rena, kläderna är rena osv!! :-)
Skönt som tusan att krypa ner i en nerbäddad säng!! Få se om gossen kommer inatt han ville sova här men klockan var ändå halv tio och jag hade inte satt sängkläder i den - han sa att han kunde vänta men mamma tyckte det var dax att sova..

Mamma och Lovisa kom förbi i eftermiddag och hade med sig mat vilken lyx!! Har inte lagat mat på typ em vecka nu ;-)
Efter maten drog vi en sväng till Haparanda och handla på Maxi så nu har jag det mesta inför onsdag samt frukostmat då det inte fanns mkt att välja på imorse..

Ikväll har jag roat mig med att ta in tvätt från torkvindan och hänga inne de som inte hade torkat sen har jag även vikt tvätt - så jäkla tråkigt!!

Nu ska jag sova så man orkar upp och till gymmet imorron - inte varit där på ett tag då man varit på rant!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0