Latadrev




När resten av familjen är borta, framförallt barnen så blir jag helt slö - orkar ingenting och ligger typ bara på soffan - Apatisk typ..?
Jag är helt enkelt inte hel då dom är borta!!
Tänkte på de förra veckan då jag var själv en dag..

Egentligen är det ju super att passa på och städa och såna saker så man inte behöver hålla på med sånt när man kan göra annat kul men näe jag kommer mig inte för nå..
Tur som fasiken att jag inte behöver vara ifrån dom mer än jag själv "väljer" om man ska göra annat eller jobba..
Jocke har varit utan Alma i 1vecka och utan Alwin sen onsdag - jag hade typ dött!!
Träffade honom en snabbis på lördag då vi alla åt hos mamma så då hann dom ju se honom lite..
Idag kommer han hem och imorron ska vi förhoppningsvis göra någe kul!!

Nu hopp i träningskläderna och iväg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0