Bedtime





Nyss lagt mig i sängen på spikmattan så snart sover man nog gott ;-)
Laddar för träning imorron när jag vaknar sen blir det även utgång imorron och det verkar som att även Jocke är med på noterna - kors i taket säger jag bara men kul!! :-)
Vi ska se på vattenskotertävlingen och
efter de får man väl se vad som sker, inget direkt planerat än mer än strandängarna :-)



Har haft besök från morron av Jossan, Linnea, Sara och Leon så barnen hann leka och vi surra och dricka kaffe :-)
Sen har jag, barnen och Lovisa varit en sväng på stan och sen och kollat in brännbollsturneringen som Jocke spelat innan jag var tvungen att blåsa hem och lägga barnen och sen kom Ida, Vickan, Lisa och Anneli - mys och massa surr ;-) Bra dag!!

Nu sussa kudden så man orkar med morgondagen :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0