Träningsvärk - PT-Online

 
 
 
Hoff vilken träningsvärk jag fått dras med igår och idag och säkert imorron oxå!!
I tisdags körde jag ett varv Milon sen biceps och axlar och efter de ett till varv Milon för att sen avsluta med plankan..
Igår blev det crosstrainer, ben och sen plankan..
Jepp man ska göra plankor varje dag!! ;)

Idag (onsdag) hade jag tänkt vila då hela familjen var lediga och det kändes som ett bra beslut när vi steg upp imorse - för det första träningsvärken som inte är att leka med och så det fina vädret vi fått ;)
 
 
Imorron (torsdag) blire gymmet igen - tanken är Milon 2varv samt rygg och någe mer och självklart plankan..
Alltså detta med gym är inte min grej, jag är helt lost men försöker så gott jag kan, kollar på nätet och eftersom känns det bättre och bättre.. Jag har ännu oftast svårt att ta mig dit men även där så vet jag att jag måste och det är inte så tråkigt när man väl är där..
Sen så lär jag ju spendera en del timmar där framöver då jag köpt mig PT-Online med Olga som startar 11e februari :)
 
Jag har nu guldkort (kombinerat på TC och Nova) men har sagt upp kortet på TC då jag inte tränat nå där på länge och det är så svårt att kunna gå på passen då det är svårt att passa deras tider - lättare att gå till gymmet när jag jag kan och vill ist :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0