Förbannade skallebank!!

 
 
 
 
Jag vet att jag klagar men jag är så fruktansvärt less att ha ont i huvudet konstant - de är typ de mina dagar går ut på!! Värktabletter hjälper IBLAND till viss del men det blir aldrig riktigt bra och kommer fort tillbaka med full kraft.. Detta är ju inte normalt!! På måndag är de bara att ringa och boka massagetid FORT!!
Jag kommer aldrig palla att jobba om det ska vara såhär!!
 
Träna kan jag knappt göra heller för har jag inte världens skallebank och orkar fara och träna så slutar det bara med att jag är helt utslagen efteråt och dagen efter!! Något fel är det ju!!
Jag börjar med massage i första hand och ser om det hjälper då jag misstänker att det kommer från rygg/axlar/nacke och funkar inte de måste jag väl gå till "cykelverkstan" och se om man blir nå vettigare där..
 
 
Nu ska jag ta och dammsuga klart, hann aldrig de tidigare då Josefina och Limmea kom hit :)
Sen blire väl en vals med skurmoppen och så behövs ju tvätten vikas - tonvis med rentvätt finns att vikas om någon är sugen ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0