Kalas

 
 
 
 
Sov endast 2,5timme imorse efter jobbet för sen var det dax för Alwin kompiskalas som han har längtat så efter!! :) Han hade själv valt Jake och piraterna tema så det vi hade beställt inbjudningkort, tallrikar, muggar, servetter osv med dessa på :)
Hade förväntat mig ett högljutt och stojjigt kalas men det vart det inte alls, dom lekte fint och hade kul :)
Extra kul när dagiskompisarna kommer hem till honom och även några andra kompisar som han själv valt vilka han ville bjuda :) Våran stora kille :)
 
Lillasyster fick vara hos mormor under tiden då hon har fått feber och hade aldrig orkat med ett kalas..
Gissar att det kanske är tänder även denna gång då hon bara har feber men vi får se om det tittar fram några fler små bissingar snart :)
Så imorron tar Jocke VAB och lika bra är ju de så som slipper börja kl6!!
 

Jag sitter på jobbet nu, fick mig några fler timmar sömn efter kalaset annars hade jag nog somnat sittandes vid de här laget :) Tur jag har mina serier att kolla hela nätterna då rusar timmarna förbi så är man snabbt hemma i sängen..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0