Hus!!

 
 
 
 
 
Nog är man ju lite knäpp - vi pratar mer och mer om att sälja huset och köpa något annat, bara för att :)
Många som köper hus tänker ju liksom att man ska bo i det hela livet men alltså jag tror nog jag skulle ha väldigt svårt förde även om man bygger ett helt nytt - jag blir aldrig helt nöjd!!
Mycket vill ha mer!!
 
Har tittat på ett som jag är sugen att fara på visning på när det är så jag hoppas jag får med Jocke på de :)
 
När vi köpte huset vårat så var jag mest inne på ett enplanshus men jag blir mer och mer sugen på ett med en och etthalv planshus ist.. Gärna ett riktigt stort!! Minst 130kvm och 4sovrum ska det vara för vi kan ju inte flytta till något mindre iaf :) Hade ju inte skadat med en stor tomt, dubbelgarage och någon slags boda på de.. Jaa ni hör ju ;)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0