Godmorgon!!




Sovit ända till kl15 idag, snacka om att jag blev förvånad när jag vaknade för jag brukar inte sova så länge - men skönt nå jävulskt!!! :-)
Gossen och Milly har kommit hem och gumman hämtar Jocke nu när han slutar :-)


Var upp på toa vid 11tiden och då var de skinande sol ute, men de fick de gott vara och jag kröp ner i sängen igen.. Är ju inte direkt ovanligt att de alltid är toppenväder när man inte kan eller har tid att njuta av de!!

Gossen är ute och leker med Noah och Saga och jag ligger på soffan och slappar, som att de inte blir nog mkt sånt när man jobbar natt.. Men jag är så seg, typ bakiskänsla..


Tänk hade man funnit orken till att fara och träna, de hade jag behövt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0