Trött och frusen





Sitter på jobbet under filten och är trött och frusen - längtar endel till sängen!!
På en strax får jag "besök" här sen blire morrongröt innan jag packar ihop mig och åker hemåt - den där känslan när man kryper ner i sängen efter en jobbnatt - LOVELY!!
Barnen sover hos farmor och farfar då J har match 11 vilket innebär samling 9 så idag får jag ha det tyst hemma vilket det var långt ifrån igår..



Var på gymmet igår och körde bröst, axlar och triceps - tungt som tusan!!
Jag märkte att jag inte sovit så mkt då jag inte alls orkade mkt, fick gå ner rätt mkt i de flesta seten men jag körde det jag orkade till fail och efteråt var jag helt skakis - känns idag så jag väntar mig lite träningsvärk..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0