The days





Onsdag idag och två dagars ledighet kvar innan jag går på helgsjobbet - Gud så skönt att vara ledig såhär det behövs nog verkligen då man bara går natt.,

I måndags vart det bullbak för hela slanten, gjorde vaniljbullar och lussekatter, jag brukar ofta tycka att lussekatter blir så torra men inte dessa och dom få jag gjorde är snart slut så jag tror det blir ett till sats ngn dag. :-)
Alwin skulle vara med och baka men gav upp rätt fort, han tyckte inte det var så spännande att smöra, sockra osv..

Gymmet har blivit besökt både måndag och tisdag och idag tänkte jag köra cardio - tycker det är sjukt tråkigt så tänkte dela upp det med typ 10min/maskin så få se hur många minuter jag får ihop men minst 30iaf!!

Igår var jag och Alwin en sväng till Lily och Lisa efter middagen där dom dekorerade varsitt pepparkakshus, Lisa hade varit så pysslig och bakat egna hus :-)



Idag ska vi åka och hälsa på Ida och Leon så nu ska jag äta frulle så gör vi oss klar och åker :-)






















Tyvärr är det dåligt med bilder på Alwin då han inte är lika medgörlig på foto som sin syrra




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0