Soffpotatis





Ligger i soffan och är helt slut!!
Gårdagens benpass känns som fan och jag går som jag vet inte vad!!
Jag och barnen hängde med Mammi till Happis idag och när vi kom hem blev de middag - sjukt goda köttfärsbiffar som Jocke gjort, ibland visar han sina kockskills ;-) Potäter och sås till..

Planerade in träning med grannfrun men jag var så sjukt trött och ben som sementklumpar så jag orkade inte men hon övertalade mig och jag körde ett varv Milon, bicepscurl, marklyft, rodd och mage - lite hopikok då jag. absolut inte kunde köra det som stod på schemat - HIIT, jag hade ramlat ihop på bandet med mina utpumpade ben!!

Fy så skönt det kändes att jag tog mig dit trots allt!! Tur man har ngn dom drar med en en sån gång!! Imorron ska jag köra veckans 3e pass då jag vaknar - thats it!!
Tänkte även börja slå in lite julklappar - Vi har köpt klart det mesta men inte slagit in nå än så de är på tiden!! Mys!!

Nu ska jag försöka ta mig upp från soffan till sängen :-) Night!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0