Ryggont

 
 
 
 
 
 
Tidigare när jag jobbat natt har jag fått sjukt ont i ryggen av våran fåtölj så jag har knappt kunnat sitta i den men nu har jag sällan och aldrig ont - jag väljder att tro att det har med träningen att göra = mer muskler = starkare rygg och mindre besvär!! Tänk på det ni som har ont - TRÄNA!!
 
När jag stått och knåda uti bullarna och man står som en hösäck, samt svankar som jag vet inte vad (antar jag då det känns mest där) så är det inte så könt i ryggen MEN det är ändå betydligt bättre än jag haft tidigare!! :D
 
 
Här är bullarna som blev väldigt goda - självklart har jag smakat så jag vet om jag törs låta dom andra äta dom ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0