Off




Varit helt off sen i torsdags, känner mig hemsk och illa till mods efter den jobbiga sövningen..
Jag vet ju såklart att allting var för Alwins skull och att han inte kommer ihåg men jag var ju där och jag kommer ihåg och vill bara gråta när jag tänker på det!!


Har inte orkar träna eller få gjort något här hemma så imorron har jag fullt upp kan man säga!!


Jag och Milly har iaf varit på 1timmes promenad ikväll i regnet/snön - Vi var sjöblöta när vi kom hem!! Skönt att bara promenera, lyssna på musik och rensa huvudet lite det behövdes!!


Nu ligger jag på spikmattan som alla andra kvällar och tänkte försöka sova..
Dagen imorron är som sagt full med todo saker!!
Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0