Lussebak

 
 
 
 
 
Jogghelgen går mot sitt slut och jag roar mig med att baka saffransbullar inatt :)
Jobbar sen endast onsdag & torsdag natt och sen har jag ledigvecka!!
Gud hur lyxigt det känns alltså!!
Under min lediga vecka ska jag roa mig med att baka julfika och sånt med barnen och annat skoj..
Jag ska försöka att inte planera så mkt för då blir det bara pannkaka av allt men alltså tänk - ledigvecka!! Woho!!
 
 
 
Har sovit till 16.30 idag, det är nu andra gången det händer och jag sover gärna till 16 varje dag när jag gått natt, jag blir så himla pigg och klarar natten iprincip utan att vara trött alls, inte ens de jobbiga timmarna mellan 3-6..
Barnen missade tyvärr julskyltningen men jaa vi får gå nästa år..
Funderar om vi skulle ta oss en sväng till Rovaniemi och träffa tomten..?
 
 
Imorron är det iaf ny träningsvecka och min plan är att dra till gymmet då jag vaknat sen även onsdag, torsdag & fredag beroende på hur länge jag sover på torsdag så får vi se om det hinns med träningen under helgen då vi ev. ska till Piteå och bada på lördag och sen hade jag ett förslag om att åka vidare till Umeå och bo på hotell då J har match där på söndag :) Men vi får se hur det blir med de..
 
Igår när jag var på gymmet funderade jag över hur mkt som förändrats sen jag verkligen gått in för att träna på gym och inte bara gruppträning - att försöka hålla mig till minst 3pass/v..
Nu spenderas oftast någon dag varje helg där - tidigare hade man ju inte en fundering på att träna under helgerna liksom.. Men jag är ju sällan ut ell liknande så tid finns ju absolut till gymmet och jag går mer än gärna dit.. Känslan efter ett bra pass är oslagbar.. Tänka sig att jag skriver detta - jag som hatat gymträning tidigare!!
 
 
 
 
Nå nu ska jag sluta jyra och ta och baka ut bulldegen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0