Juldagen




På juldagen kom syster med familj, mamma, T och Lillasyster till oss för att fira jul..
Vi delade ut paketen och sen fixades maten som vi sen tröck i oss :-)
Barnen lekte och hade kul medan vi vuxna surrade :-)



Även jag måste ha varit snäll iår då jag oxå fick ett par klappar

En vit steghylla
Duschgrejer
Fårskinnstofflor
Fotvård
Presentkort på SdiTatto

sen fick jag och Jocke vinglas, choklad och pengar tillsammans :-)












På kvällen slöt jag upp med några brudar hemma hos Linda, Vi drack vin, spelade och surrade och hade riktigt kul hela kvällen!! Var sen ut på hotellet där det oxå var riktigt skoj och blev en massa dans!! :-D

















Kul att träffa massa som bor på andra ställen och såklart alla andra oxå som man träffar alldeles för sällan - är så glad som har så fina vänner <3
Tack för en superkul kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0