Hmm




Går snart av sista passet och är sen ledig till nästa fredagnatt - soft!!
Jag känner mig stressad och irriterad - jag har ju slutat stressa!!
När jag sen har sovit ettpar timmar tänkte jag svänga om gymmet innan jag hämtar hem gossen från Ida där han sovit inatt, även Alma ska hämtas på dagis, mat ska fixas till dom, måste handla lite och så göra mig klar för kvällen - kommunfest väntar med arbetskamraterna.. Ja det blir inte direkt fest för våran del men äta tillsammans tänkte vi göra :-)
Sen har vi planerat att åka till PiteåHavsbad imorron och bada med barnen så då gäller de att vara pigg :-)

Nu ska jag plocka lite här
och så innan jag ska gå hem :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0