Friends

 
 
 
 
 
Dagen igår spenderade vi med Ida och Leon på kamomill - barnen lekte, vi surrade, åt lunch tillsammans, de små vilade och jag och Ida pysslade med tyget som skulle bli gardiner till Leons rum.. Mätte, klippte, osv sen fick Ida sätta igång och sy och vi åkte hem för middagsfix, spännande att se resultatet sen :)
Fick ont i huvudet som bara blev värre och värre och vid 22 var det hopp i sängen som gällde och sen har jag sovit som en stock!! Har ännu lite ont men ska ta en tablett och glasögonen åker på för idag har jag inte tid med någon huvudvärk!! Sjukt sugen på nya glasögon men nja, det kostar så mkt och jag använder dom ju mest när jag jobbar ändå och så är det absolut inget fel på dom jag har..
 
 
 
Jag känner mig lat, får ingenting gjort här hemma och ja jag vet inte..?
Dammsugaren skulle behöva dras fram men hur fan ska jag orka?? Det är ju sååå tråkigt!!
Snälla Tomten, jag önskar mig hemstäd 1gång/v kommande året!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0