Energi

 
 
 
 
 
Sista natten för i helgen nu och jag trodde nästan jag skulle vara trött då jag vaknat vid 13både igår och idag men jag har ist massor med energi som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av..
Har skrivit handlingslista till imorron så jag slipper stressa ihop det innan jag ska till affären och glömma hälften!!
 
Snart nyårsafton och vi ska fira in det nya året med våra grannar - kul att man kan styra upp ngt tillsammans då vi båda annars hade suttit hemma på varsit håll!!
Vi har bestämt oss för att laga tacogratäng som barnen oxå gillar, känns så onödigt stå och fixa värsta lyxmaten som dom ändå inte äter och måsta göra något annat till dom så vi kör på safe card ;)
2-rätters blir det för inte orkar man ju ändå trycka i sig 3!! ;)
Det blir då tacogratäng med coleslow (stavning?) och till efterrätt cheescake :) Blir nog super!!
Så lär det säkert bli nå snacks, gott dricka osv :) Najs!!
 
 
Tänkte köra på såna där lyktor som man släpper upp i luften iår igen men dom har tydligen lovat snö då så då vet jag inte hur det funkar med dom där?? Ngn som vet??
Jag håller tummarna att Milly är lika obrydd som förra året så hon slipper vara rädd vid tolvslaget!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0