-





Sista jobbnatten för denna helg nu sen är jag "ledig" en vecka igen!!
Alwin ska opereras på torsdag så jag har tagit vab onsdag och torsdagnatt..


Hunnit vara på gymmet tidigare - blev axlar, bröst och triceps idag.. Ska testa lägga om mina pass lite så kommer jag bara köra två styrkepass/v och sedan 2-3cardiopass så får vi se vad som händer..


Efter gymmet kom Jocke och hämtade mig så åkte vi till byn för att hämta hem barnen, hann även förbi Patte och kolla in hans bygge.,
När vi kom hem var det sängen som gällde för de små och jag åkte till jobbet..

Imorron ska jag göra naglar och så ska Alwin få testa på "bandy/skridskoskola" :-) Få se vad han tycker om de, just nu är han inte så positiv då han säger att han bara ramlar men jag tror nog han kommer tycka det är kul :-)





Dom gjorde en snögubbe med farmor :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0