S to the ucker!!

 
 
 
 
Jag skrev för ett tag sen om att jag skulle försöka hålla mig från allt onödigt socker under juli månad - kan ju erkänna att det inte alls gick så bra, hade jag liksom förväntat mig det när det är semester? = inte lika lätt hålla bra kost osv då man ofta är och flänger runt osv..
Känns jävligt skönt att jag börjar jobba på onsdag då har jag mycket lättare att sköta kosten med bra mat, mellanmål osv så nu är det all in alltså för som många andra semestrar så har jag ist för att gå ner några kg ist lagt på mig några - jag kan ju trösta mig med att mkt är vätska då jag är väldigt uppsvälld..
Kan ju iaf säga att jag varit duktig med träningen trots semester med minst 3pass/vecka ska försöka lägga till ett pass till/vecka plus lite mer motion = bra kombo!!

 
När vi var i Stockholm köpte jag endast träningskläder i klädväg - finns ju hur mkt fint som helst och det blir mkt roligare att träna med snygga kläder!! Blev 2tights, 1linne och 1tröja :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0