Work

 
 
 
 
 
Ska strax åka iväg till jobbet, jobbar 12-21.30 ikväll 8-17imorron och på onsdag har vi APT 13.30-16.30 sen jobbar jag 17-21.30 och natt i helgen.. Detta är min jobbigaste vecka på schemat och när jag går av på måndagmorron har jag avverkat en 57timmarsvecka..
Annars är mitt scehema rätt ok med tanke på att jag har lediga dagar då och då och att vara ledig mitt i veckan är lyx!! Hade det inte varit för alla dessa lediga dagar som ändå blir så hade jag gått ner i tid men som det är nu så funkar det absolut att jobba heltid..
 
Hade lite funderingar tidigare på att gå ner lite i tid men jag tänkte att jag testar och känns det som att jag blir borta för mkt så gör jag det senare.. Blir ju bättre med cash då båda går heltid och barnen är ändå inte så mkt på dagis, dom är typ 2-3dagar i vekcna och det är inte många av dom det blir långa dagar så det känns toppen!!
 
 
Däremot skulle det inte skada med några fler nätter = mer lediga dagar!!
 
 
Off to work!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0