Segstartad





Gud vad jag alltid är segstartad på morgonen om jag inte ska iväg till jobbet - eller då oxå men då måste man ju liksom iväg så de är bara ta sig i kragen..

Varit vaken sen 7 då barnen väckte oss och änsålänge har jag klätt mig, ätit frukost, druckit kaffe och nu slöar jag i soffan medan barnen leker i Alwins rum.. Jocke for iväg på rant med sin pappa, hoppas dom letar reda på en bil!!
Jag tänkte städa lite och lite annat fix men vi får se hur mkt jag hinner..
Jobbar kort kväll ikväll 16.30-21.30 känns rätt surt med såna kortpass men ändå lite skönt på samma gång.. Har dock tre korta turer som skulle kunna vara en enda lång.. Sugigt!!

Ne nu är de bara sätta fart!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0