Regn

 
 
 
 
I morse undrade Alwin hur dom skulle ta sig till dagis idag..
Alwin: Ska du köra oss till dagis idag?
Jag: Ne, jag har ingen bil.
Alwin: Ahaa, men då kan vi vänta tills mormor slutar.
Jag: Mormor jobbar inte.
Alwin: Ahaa okey, men då kan vi vänta tills hon kommer hit och skjutsar oss :)
 
Sötunge!!
Hade tänkt vi skulle gå men när jag skrivit till mommo vad han sagt skrev hon att hon kommer :)
Tur jag har världenas snällaste mamma!!
När vi skulle fara så hade det börja regna och nu öser det ner så det var ju himla tur att hon kom..
Tänkte jag skulle promma till Apt:n sen men jag tror nog det blir bussen - har ingen lust gå i nå regn!!
 
Hade varit fint med en bil liksom ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0