Beslutsångest deluxe!!

 
 
 
 
Beslutsångest DELUXE!!

Jag beställde en skaljacka i samma veva som jag köpte skalbrallorna och den har kommit nu men tänkte jag skulle skita i de eftersom jag nu har köpstopp.. MEN jag behöver ju egentligen en ny skaljacka då den jag har är en vanlig kort och nästan lite väl kort och är ju som mer bekvämt med en som går över rumpan.. Dessutom kosta denna jacka endast 700kr (1300kr i vanliga fall) så jag måste nog ha den iaf!!
För att inte tala om att jag suktat efter denna jacka sen förra året då min syster köpte en och har försökt få henne att sälja sin till mig..
 
 
 
Kolla så fin!!
 
Ähh de blir att köpa!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0