Aldrig nöjd!!





Igår sålde jag min Audi, snabb och smidig affär :-) Skönt att få iväg den så jag kan leta min golf på riktigt!!
Jag har däremot ett litet problem - satt just och räknade ihop mina slantar och insåg att jag skulle gärna behöva några K till, ni vet mycket vill ha mer och så gillar jag inte riktigt tanken på att mitt stackars sparkonto kommer bli länsat :-S
Man blir tamigfan Aldrig nöjd!!


Well, hittade faktiskt ytterligare en till kandidat idag så vi får väl ta och ringa på ngn imorron eller så och hoppas att dom prutar ner fanskapen lite för vissa verkar ju tro att deras bilar är gjord i guld eller nå men se jag tänker icket bitala för mer än jag får ;-)


Nu ska jag stänga mina blå och drömma om en snygg liten rapp Wv ;-)

Ytterligare ett 7-20pass imorron dårå..

Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0