-22kg

 
 
 
 
 
Kan nu glatt meddela att nu är alla gravkilon som jag gick upp med Alma puts väck och jag kommer inte låta dom tränga sig på igen!! Jag har alltså gått ner 27kg sen jag var höggravid men 22kg har jag själv arbetat bort då jag bara gick ner 5kg efter förlossningen sen har det varit envisa kilon vill jag lova!!
Har varit på den här vikten kring jul men där hände något och jag tappade helt fokus och gick upp några igen men nuså!! :)
De sista 10kilona har varit envisa som fan så jag är väl förberedd på att det kommer vara minst lika envist de10 som sitter kvar men jag har väl icket bråttom ;)
 
Kul när man kan ha lite kläder igen utan att det sitter som ett korvskinn men trist att man först tappar upptill då det är nedtill man helst vill droppa.. Nåja de blir nog bra tillslut :)



Kommentarer
Hanna - Mamma till Wilma

Duktiga du! :)

Svar: Tack :)
MammaEmma

2013-04-06 @ 09:11:56
URL: http://wildbee.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0