Fredag

 
 
 
Äntligen fredag dårå!! :)
Våra kids har börjat vakna när Jockes klocka ringer kl6!! Hoff!!
Nå nog går de bra ändå, man blir så glad av att se dom glada små liven på morronen <3
Hade tänkt slipa i gummans rum men väntar nog till hon vilar så jag inte behöver oroa mig för att hon river ut något under tiden jag är instängd där.. Som allt annat som ska renoveras i detta hus så går det väldigt segt!
Vi har iaf bestämt att vi ska göra de själv och hjälpas åt så vi får väl se hur de slutar ;)
Jocke och Alwin var och köpte nytt tak dit igår så de som är nu ska rivas men de överlåter jag åt Jocke :)
 
 
Annars då??
Har varit fint väder i veckan, iaf på mornarna så jag och Alma har gått på prommis efter vi lämnat Alwin på dagis så har vi fått sällskap av Martina och Emil, alltid kul att ha någon att surra med :)
Så 1mil har det blivit per dag då vi gått bort till Vassholmen och tillbaka.. Härligt!!
Hoppas nu att vädret fortsätter vara bra länge så det inte bara är regn varje dag :)
Vi har haft lunchdate med Ida och lilla Leon.
Hälsat på hos Vickan och firat henne på hennes födelsedag samt igår.
Fått hem paket med present till Jocke iform av en rakapparat - han fick välja själv så de skulle bli rätt :)
Även grannfrun har fått sig en present då hon fyller år idag iform av likadana uggleljuslyktor som vi har :)
 
 
Nu ska jag gå och se på mina fina barn som leker och skrattar så gott i Alwins rum :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0