56 Dagar!

 
 
 
 
Idag kickar jag igång en 8-veckorsutmaning!! ;)
Förra gången var det 7-veckor men jag valde nu att lägga upp det på 8 ist bara föratt..
Sist la jag ribban på 10kg men lyckades endast med 7,5kg - kan ha berott på att det inte alls hände något i början eller att jag helt enkelt hade kunnat prestera bättre om jag bara gått in för det lite mer..
Denna gången är siktet 8kg och blir det mer är det bara ett plus i kanten ;)
Jag gör detta för min egen skull då jag uppenbarligen presterar bättre med lite tidspress på mig!!
Hjärtklappningarna jag dras med kommer säkert begränsa mig en del men jag väljer att se det jag kan göra ist för att se det jag inte klarar av.. Är det nu så att jag ger mig iväg på ett träningspass/motionspass och rusningarna kommer är det bara sätta sig och vänta ut det hela och går de inte över är det bara gilla läget..
Sen att jag verkligen måste tänka på vad jag stoppar i mig är ju en stor faktor i det hela - det är ju ännu viktigare att äta bra om man inte klarar av att träna så mkt än att bara lägga sig på soffan och käka godis what so ever!!?
 
Jag tror även att dom här hjärtrusningarna kommer att bli bättre bara jag går ner i vikt för varken kroppen eller hjärtat mår bra av att bära runt på för mkt vikt!! Sådeså!!
 
 
Idag är vikt, mått och foton tagit så nu är de bara köra!! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0