Träningsvärk - Halka

Ligger i sängen och drar mig.. Var upp för en timme sen och släppte ut Milly och gjorde välling åt snuttan men kröp sen ner under de varma täcket igen ;) Magen kurrar men mina ben är stummare än stummast idag!! Var på gymmet i måndags och efter de var jag totalt slut i benen så spinningen igår körde verkligen ut de absolut sista från dom!! Skönt iaf att kunna köra spinning och annan kondition igen utan att få världens hostattack!! Skulle däremot behöva gå på promenader oxå men halkan som är är inte så rolig.. Tyvärr så känner jag av fogarna igen när de är halt och man går och spänner sig - halkar jag till så gör de rent ut sagt ont så ett par typ icebug skulle passa perfa!! Tänkte på de när jag gick med Milly igår - jag är ju liksom tvungen att gå ut med henne vad de än är för väder så de skulle vara en riktigt bra investering!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0