Vi ba kör





Då är vi inne på andra veckan och gissa om jag blev nå missnöjd då de inte var något minus på vågen i morse utan +1, va faaan!!
Mätte mig aldrig då inte tiden fanns men jag tror nog de får räcka med att mäta varannan vecka..
Hur som, har iaf gjort lite ändringar med kosten nu så nu är de bara fortsäta köra och se om det ger resultat..
Det brukar ju släppa efter ett tag så jag hoppas det gör de nu oxå!!
Varit på spinning idag och även bokat in mig på två till pass den här veckan, sen borde jag även ta mig till gymmet men vi får se hur de går med den saken ;)



Annars börjar jag lite smått undra om det är höst vi fått nu mitt i allt eller vad tusan är det för väder vi har fått??
Tänkte cykla hem min cykel idag som varit på jobbet sen jag blev dålig i onsdags men slutade snabbt ut de när de var sånt skitväder men imorron får den kommer hem..

Nu chill innan sängen..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0