What tha fuck!!




Gissa besvikelsen när jag öppnade min lönespec idag!!
Hade ju totalt glömt bort att jag inte får någon ob den här månaden - SUCK!!
Nå jag får desto bättre nästa månad då för då kommer ju även skatten, fett najs!!
Nog är det ju skillnad på att ha en lön utan ob och med, det skiljer ju flera herrans tusenlappar!!

Nå de kan inte hjälpas, måste likförbannat handla mig lite nya kläder om jag inte ska behöva gå naken och det vill nog ingen se :) Höhö
Har hittat massor med fina kläder jag vill köpa till gumman som vanligt, med Alwin är det lite svårare då det är betydligt svårare hitta till pojkar men oxå för att han har massor!!
Luleå blire iaf på lördag, det är ett måste!!

Tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0