Staket




Vi har tänkt sätta staket på ena kortsidan av gården så det blir lite mer avskrämat samt så inte barnen kutar ut på vägen.. Alwin är väldigt duktig och vet att han inte får vara där men vem vet om Alma blir lika förståndig ;)

Jag är dock lite kluven i vad för staket man ska ha..
Bara vanligt traditoinellt känns ju som trist..

Har som varit mest inne på "ribbor"







Men detta är ju frymt snyggt!!
Lite mera jobb och så bara :S



Sen när en ny altan blir aktuell så kör man ju på samma stuk på räcket på den oxå :)
Åhh jag vill nu nu nu!!

(Bilderna är googlade)


Kommentarer
Sandra

De är ju när hon ska ut kring vägen och jaga moppepojkar ;)

2012-05-24 @ 09:19:10
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Leea

Jo jag brukar också tänka så, eftersom de inte är bra att äta på nätterna. Oftast när jag jobbar natt så äter jag ingenting förens precis innan jag åker hem. Förut började jag också må så där jätte illa om jag inte åt nå litet under natten, speciellt då vi rondar på morgonen! Men de är värre när jag gör fler nätter på raken, då kommer de där "söt"suget upp, sen vet jag inte hur många jag får göra på raken. Men misstänker att de blir 4-5 nätter åt gången och då kommer de bli jätte svårt att försöka vara nyttig. Men ska försöka, när man äntligen nått lite resultat så kanske de motiverar en till att vara nyttig även på natten ;)

2012-05-24 @ 12:41:58
URL: http://poottan.blogg.se/
ami

åh, det är ju jätte snyggt!

2012-05-29 @ 12:31:58
URL: http://silverlady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0