Spikmatta





Jag tror min kropp börjar få slut på energi då jag inte får nog med sömn!!
Lyckades skrapa ihop 5timmars sömn när jag kom hem i morse och då sov jag som en stock - betydligt bättre än vad jag lyckats med om nätterna!!
Kokade ihop en soppa och sen gick jag ut på promenad, det gick så himla dåligt så jag blev less efter 20 minuter och gick hem igen..
På 15 minuter hade jag bara fått ihop 0,9km och ändå gick jag så fort jag orkade!!
Brukar annars iaf snitta typ 1,2km på 10 minuter så man kan säga att tempot var betydligt lägre idag men säger kroppen ifrån så är det inget göra åt..
Sen att Spotify bara laggade gjorde ju inte saken bättre!!

Well jag har avbokat spinningen även imorron då jag helt enkelt inte har ork till de..
Nu måste jag få bukt på det här!!
Ska ta och plocka fram spikmattan och ligga på någon gång per dag samt när jag ska sova för den brukar alltid hjälpa om man har svårt att sova så jag hoppas den gör det nu oxå!!
Har helt glömt bort den tills idag..

Känns som att det här är det enda som cirkulerar i min skalle nu men kanske inte så konstigt då man går runt som en zombie och inte orkar något, blir lättretlig osv..
Gud vad jag skulle behöva ordentlgt med massage, kanske Cape east skulle vara något att fara till och bara slappa..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0