Spenderat större delen av dagen ute så nu ...

mms_img38507 (MMS)

Spenderat större delen av dagen ute så nu har vi räfsat typ halva gården innan vi gav upp då de blåste så jävligt.. Farbror Patte kom hit med en studsmatta som byggdes ihop på direkten så Alwin har roat sig med att hoppa en del ;-) Blev en sen lunch och efter de var vi alla lite trötta så vi gick inte ut på en gång så jag la mig på soffan där jag somnade - inte alltför ovanligt för att vara jag ;-) Blåste på i 2.5timme innan jag sen var tvungen att vakna när vi skulle ut igen,. Grillat har vi gjort till sen middag och sen bara tagit de lugnt.. Jag blev alldeles för lat för att ta mig på någon träning då jag njutit av att få umgås med familjen men imorron blir de spinning och sen är de bara köra stenhårt resten av veckan! Våra fina barn mös i gossens säng innan han skulle sova ikväll - finaste underbara ungar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0