Shoppingsug!





Jag är i stort behov av nya kläder, speciellt underkläder som nu börjar bli lite stora och så måste jag hitta mig en bh att ha under min fina klänning.. Undra om jag alls kan ha den?? Har ju inte varit till Smedsbyn något eller dom hit så jag har inte fått hem den än..
Ny sportbh behövs oxå och säkert något mer men det är dom viktigaste sakerna iaf..
Brukar ju vara rätt dålig på att handla åt mig själv utan det blir mest till barnen, men jag är nog inte den enda som är så ;)

Helst av allt skulle jag vilja ha en sportbh med kupor men är lite sugen på Gina Tricot´s - någon som testat den?


Har suttit och kollat runt på massa olika sidor men jag håller mig nog från att beställa och testar på plats ist för när lönen kommer MÅSTE vi och shoppa lite!! PUNKT



Kommentarer
Sandra

Stay in place är dom bästa jag har testat i sportbhar. Men jag vet ju inte hur dom är för dom med lite större bröller än vad jag har :)

2012-05-21 @ 13:20:40
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0