Jävla skit!!






Hade en 8-17 tur på jobbet igår men just innan lunch blev jag helkonstig - typ ont/konstig i magen, kallsvettades, skakis och helt slut, kände riktigt hur blek jag blev och ville bara lägga mig och dö!!
Mamma kom och hämtade mig, vi skulle egentligen och köpa lunch på Myggan men hon fick köra hem mig ist där de blev sängen efter lite provivia och hälsofil - man vill ju helst inte ha nå magsjuka!!
Så de blev inget mera jobb för mig igår..
Sov ett par timmar och vaknade någon gång av att magen gjorde lite ont men annars inget..
Åt middag då jag vaknat och då kändes den oxå skum men inget mer än så..
Haft ont någon gång inatt så jag vågar mig inte till jobbet idag ifall det skulle vara någon magsjuka - trist om dom andra ska bli smittade!!

Så idag blir de hemmaplan för min del, fortsätter nog med att häva in alla kläder i gummans garderob som jag och mamma vek igår - har tvättat upp alla kläder i 68 nu när hon blivit så stor ;)
Förhoppningsvis så ska jag väl ta mig iväg på en promenad oxå, lite friskluft är ju bara bra!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0