Helgjobb - 7 veckors utmaning




Nu äntligen är arbetshelgen över, hästpassen som vi har blir man så himla trött av så jag var tvungen köpa på mig energi dryck som jag tagit på eftermiddagen igår och idag..
Ledig imorron och då blire morgonprommis - har inte alls hunnit eller orkat med något sånt under helgen!!
Mamma/bebisträff står oxå på agendan och så hade vi behövt åka till Luleå men får se om de hinns..
Back to work på tisdag så jag måste umgås och mysa så mkt som möjligt med min fina familj imorron!!

Hur som - imorron kickar vi iaf igång 7 veckors utmaning, jag, M och T , detta blir kanoners ;)
Pulsklocka ska även fixas imorron, om jag går och köper en eller beställer får vi se, beror på vad jag känner att jag vill ha..
Nu kör vi ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0