Älskling, du har blivit en tjockis





På jobbet idag såg vi repris på "Älskling, du har blivit en tjockis" där dom alltså får pengar för att gå ner i vikt, olika mkt beroende på hur många kilo dom lyckas tappa på 7veckor..
Fick då en snilleblixt - skulle ju vara kul att köra stenhårt och se hur mkt man själv skulle lyckas gå ner på 7 veckor. Passar ju perfekt oxå då vi ska på bröllop då oxå ;) Nu har jag ju ingen personlig tränare eller så som dom faktiskt har där men kan ju vara en kul grej iaf ;)
Jag tror nog jag kör på de :)
Så på måndag blir det att ta vikt och nya mått (har inte tid imorron då jag jobbar om jag nu inte vaknar före fan själv) som jag inte kollat på länge nu, vikten kollade jag igår och låg då på lägsta vikt hittills så det går framåt iaf, sakta men säkert..






Kommentarer
Sandra

fin bild! =)

2012-05-06 @ 19:57:20
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0