4




Fjärde dagen idag då och både igår och idag har jag tagit de väldigt lugnt med tanke på magen min..
Fick mig iaf en liten promenad när jag var och hämtade gossen på dagis så helt passiv har jag ju inte varit ;)
Imorron hoppas jag på att vakna upp pigg och fräsch då blir de att traska iväg på morronprommis med grannfrugan ;)

Måste även ringa eller fara förbi på Nova och fixa så jag får mig ett nytt träningsupplägg - har inte gjort de sen jag löste nytt kort så nu måste de fixas!!
Sen undrar jag hur tusan man gör för att liksom göra gymmet till en vana och så småningom även börja tycka de är kul? Just nu så är det spinning jag kör mest då body pump inte alls funkar med min axel så även därför är de viktigt att jag tar mig till gymmet så jag någon gång kan köra pump igen utan att få ont!!
Sen är det ju så mkt enklare med gym då man kan fara dit precis när man vill, blir ju så svårt kunna gå på pass när det ska passa med jobb och Jockes träning!!
Åhh vilket dilemma!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0