Torsdag





Ligger och latar på soffan - idag är en riktig slödag!!
Alwin tyckte de var morron redan 5.20 men de tyckte absolut inte mamma så jag gick upp och sa att han skulle lägga sig igen för att klockan var så lite och det ännu var natt - till svar fick jag "men det är ju ljust ute" som så många andra mornar då han vaknat före kråkorna men idag tog verkligen priset..
Han gick iaf tillbaka till sitt rum och la sig igen men jag tror inte han somnade om för när Jockes väckare ringde vid 6 var han uppe igen.. Suck!!
Han tog det iag lugnt och lekte i vardagsrummet utan att slå igång tvn som han alltid annars gör så jag låg och drog mig ett tag medan Alma åt mat..

Han har både persienner och mörkläggningsgardin i sitt rum men det kommer ju in ljus på sidorna så jag funderar på att köpa ett par mörkläggingsgardiner så det blir mörkt på sidorna oxå.. Inatt ska jag iaf testa sätta för persiennerna i matrummet så det blir lite mörkare där, om vi har tur så hjälper de!!



Dagis har det varit för gossen idag - gud så glad han är när han kan vara där igen då vi varit sjuka i flera veckor!! När vi hämtat honom därifrån så for vi till Familjens Hus där det var föräldracafé och visning av kläder från "Piluttadej" , superfina kläder!!
Köpte inget men tror jag ska beställa något sen, ska kolla runt lite på hennes blogg och se vad jag vill ha till barnen :)

Som vanligt har jag inga bilder att bjuda på - eller jag har men dom är i kameran och jag orkar inte gå och hämta den.. Ni som lägger in nya bilder varje dag gör de bra!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0