Så vare söndag






Igår blev vi äntligen av med Audin som bara stått översnöad sen i December då de blev körförbud på den!!
En sak mindre från gården som typ ser ut som en soptipp just nu!!
Vi har nämligen våran grillplats som vi fick i julklapp på framsidan då den inte går att placera på baksidan där vi vill ha den förrän snön är borta..
Sen alla spadar, snöräv, leksaker osv gör ju inte direkt så att det ser städat ut..
Alltså jag är så långt ifrån perfekt man kan bli men jag gillar när det är snyggt och städat trots att jag är en riktig slarver - hur får man de att gå ihop??




Idag hade vi önskat sol då gossen så gärna ville och åka skoter men farfar skulle på andra uppdrag så det bli inget skotrande idag.. En annan plan vi hade för dagen var pulkbacken men där har jag lite delade meningar - jag gillar inte riktigt att det är massa folk så man åker ihop osv - fjånigt jag vet!!
Jag och Alwin kollade iaf på bilder i filmer i min mobil tidigare och såg då en film som jag spelat in då vi var på leklandet typ i slutet av sommaren och då ville han ju såklart åka dit och leka idag..
Vi får se vad pappa säger när han vaknar :)





På tal om något helt annat så verkar det som att vi även ska göra oss av med Saaben för att införskaffa en annan bil av något slag och en skoter??
Kul med skoter men jag tycker de känns onödigt fast där jag har nog inget att säga till om?? Jag har ändå inget skoterkort så för mig är det skit samma men vill Jocke ha en så måste han ju få skaffa sig en oxå..
Detta med att byta bilar titt som tätt är jag inte något stort fan av så jag tror banne mig jag ska slå på stort och köpa mig en egen bil ist så slipper jag bli inblandad i allt bilsvammel :)
Förresten så har vi inte haft en enda bil ett år ens - vi hunnit ha en och samma bil i någon månad innan det sen blivit "dax" att byta.. Ja ni ser ju ;)
Skulle sitta fint med en stor pengavinst så man kan köpa sig en NY bil ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0