Men suck!!





Fan så irriterenade då man skrivit ett långt inlägg som sen försvinner när man ska lägga upp de!!


Gör ett nytt försök dårå...

Igår morse då jag steg upp var benen riktigt trötta och tunga, tänkte direkt att jag skippar promenaden men dom där jävla tankarna bara förstör, man ska inte tänka utan bara göra så jag spurtade iväg när vi hade lämnat gossen på dagis.. De gick inte alls i samma tempo som tidigare och benen var riktigt tunga men det viktigaste var ju att jag faktiskt promenerade!! Blev en lite kortare runda men ist blev det backar så det gjorde nog inget ändå :)
När jag kommit upp för backarna var benen som bly och jag höll på att avlida i den äckliga jackan jag hade på mig!! De var absolut inget smart val att ta softshell jackan som inte andas för fem öre utan man blir bara klibbig och äcklig i den!! Solen stekte på värre och de gjorde ju inte saken med jackan bättre direkt så jag öppnade den lite så kändes de lite bättre.. Man vågar ju inte direkt ta av sig jackan än och speciellt inte då jag bara hade en tunn underställströja under för sjuk tänker jag fan inte bli igen!!
Stoppet blev hos mamma då hon tidigare messade och frågade om vi skulle promenera dit, självklart tog jag en runda först så vi inte bara gick dit på en gång för de är inte så långt ;)
Kastade i mig en gröttallrik och knäckemacka med ägg och efter de for jag och lånade hem en bil som jag skulle låna hem och testa till idag..

En Skoda Oktavia är det och den är absolut skön och köra, rymlig osv men Skoda känns som... näe jag vet inte..? Är ju som sugen på en Golf eller Passat så jag har nog is i magen ett tag så man inte går och köper första bästa.. :)

När vi hade hämtat gossen på dagis som förövrigt hade duschat ute UNDER TAKET, nån ränna var trasig så de hade väl bara runnit ner och där hade dom duschat, säkert jätteskönt och rena blev dom nog oxå så åkte vi till Smedsbyn och hälsade på syster och flickorna :) Vi blev även bjudna på mat, makkisar och körv till barnen och räksallad till mammorna - mumma!! Barnen lekte för fullt och skrattade så gott tillsammans och innan vi åkte hem badade Alwin och Mira så då slapp han duscha när vi kom hem.. Vi var hemma just efter åtta och duktiga killen höll sig vaken hela vägen :) Vi satt och pratade om allt möjligt, kollade efter lampor och skyltar osv så han inte blev så trött :)

Idag blev de ingen prommis då jag har massa annat jag behöver hinna under dagen innan våra nattgäster kommer :) Det ska handlas, städas, tvättas, bädda, mamma/bebisträff, bilen ska lämnas tillbaka osv :) Men ska på spinning ikväll så träning blir de iaf..

Ställde mig på vågen i morse och den visade väldigt bra siffror så nu är de bara fortsätta..
Jag är väl medveten om att det bara är vätska som försvinner först men det är ju bättre än ingenting och dessutom har jag nog kvar rätt mkt vätska i kroppen så det är bara bra!!


Nu ska vi dra iväg till affären :)



Kommentarer
Anonym

Vad roligt med mamma/bebisträff, önskar att jag också hade hunnit vara med i någon. Om ni vill ha sällskap av mig & Greta någon gång så säg till :-)

2012-03-29 @ 21:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0