Jag vill till Ullared!!




Såklart så var de "bara" ett virus Jocke hade i halsen så inget penicillin här inte utan de är bara fortsätta vänta och vänta och vänta på att det ska gå över!!
Usch så jag tycker synd om våra älskade små kottar som får ha så tråkigt hela dagarna då mamma och pappa inte orkar så mkt!! Nu orkar vi ju helst vara uppe med dom men inte mkt mer än så.. Tur vi har så snälla underbara barn som finner sig i det mesta <3<3<3





Jag och barnen har vilat några timmar efter lunch och när jag vaknade så kom gossen in och mös med mig och så hämtade han sin Blixten dator som vi höll på och jyra med.. Tycker den är superbra för honom att lära sig bokstäver, siffror osv..
När han fick den så bara tröck han på knapparna och lyssnade inte alls på vad man skulle göra så det bara blev fel..
Nu har han blivit bättre på att lyssna - ibland och kan faktiskt vara riktigt duktig!!
Datorn säger om man gör rätt eller fel osv så det är ju kul för honom när det blir rätt :)
Våran duktiga kille!!


Vi har även suttit här i soffan och tittat på Ullaredsbloggen för att se vad dom har för kul där och så sa jag åt Alwin att han skulle säga till pappa att vi ska åka dit i sommar - han vill inte riktigt som mig :/






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0