Idag har våran lilla tjej blivit hela 2mån...

mms_img49141 (MMS)

Idag har våran lilla tjej blivit hela 2månader! Shit alltså så fort de går! Har inte ens slagit igång datorn idag så blir bättre uppdatering när jag sitter vid den.. Idag har vi varit ooch promenerat till stan och strosat lite på Coop och runt bara innan vi gick hem igen.. Nästan 2timmar skrapade vi ihop men då gick vi inte så fort heller och lika bra var de annars hade jag nog inte orkat hem då fogarna börja säga ifrån.. Har haft rätt ont i ryggen och fogarna sen vi kom hem och jag känner mig less över att dom ännu bråkar med mig och håller verkligen tummarna för att det ger med sig snart! Somnade på soffan efter middagen men har ändå varit så trött ikväll så de fick bli sängen ist för att se klart Wallander så nu ska jag sova :-) Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0