Freedag




Jag hann inte ens hälften av de jag hade tänkt igår då klockan mitt i allt var 12.10 när vi kom hem från affären och kl13 skulle gossen hämtas på dagis innan vi skulle till Familjens Hus så de var bara till att slänga i sig lunch iform av kycklingsallad - göttans!! Sen fort in i Skodan och brumma iväg..
Efter vi varit på Familjens Hus åkte vi hem och lastade över barnen i Saaben och sen var de bara att åka och lämna igen bilen innan vi for till mamma där syster och flickorna var..
Vi gjorde pastasallad till middag och sen åkte vi och våra nattgäster hem tills oss :)
Röjde upp i Almas rum och bäddade åt alla sen blev de kvällsis för barnen då dom lekt en stund..
Nova sov i Alwins rum vilket säkert var jättespännande för honom då de var första gången något barn sovit med honom :)


Storbarnen myser under filten till barntv :)


Mira tycker Alma är så söt :)


Blev en tidig morron då Alwin och Nova klev upp kl6!!
Jag drog mig i sängen en stund så steg upp först 7 då de började vara ganska höga ljudnivåer..
Barnen har lekt och bråkat, precis som det ska vara ;)
Nu har dom åkt hem och allt är undanplockat..
Kul har de varit att ha dom här!!


Lillsnuttan i onsdags då vi var i Smedsbyn :)

Jag har nyss knåpat ihop 3 olika dopkort då jag inte kan bestämma vilket jag vill ha så när Jocke kommer hem får han hjälpa till att bestämma och sen skickar vi beställningen :)



Alla bilder är stulna från systers facebook ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0