Colors






En tanke slog mig i torsdag då vi var på Familjens Hus där de var föräldracafé och klädvisning..
De var ju en hel del mammor och barn där och många hade kommit dit med vagn..
Man får ju inte ta in vagnarna på förskolan så utanför i korridoren längs väggen får man parkera dom..
Vi var lite sena då vi först hämtade gossen på dagis..
När vi kom dit så parkerade jag på baksidan för att slippa gå så långt med babyskyddet som inte alls är speciellt lätt..
I korridoren stod det massor med vagnar och gissa i vilka färger??
SVART!! bara svart svart svart..

Är väl medveten om att dom flesta har svarta vagnar - de är en neutral och tidlös färg..
Vi hade ju oxå en svart en till Alwin, med lite brunt i..
Hur som helst så är jag så himla nöjd över att jag inte tog en svart den här gången, jag har blivit mer färgglad av mig - i klädväg, inredning m.m så var nog därför jag föll för våran fina röda vagn..
Hur kul är det inte att vi typ är ganska ensam om att ha den här färgen på vagnen??
Jag har endast sett en likadan men det var i Luleå eller om de var Finland till och med..




Man kan säga att den syns ;)






Kommentarer
Millah - mamma till Amilia ♥

Jag har också en röd :)

2012-03-25 @ 20:23:47
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0