Blogg award




Har fått en blogg award av Grannfrun ;)
Tackar så mkt!!

Gör så här!
Tacka den som gett dig awarden och skriv sedan sju fakta om dig själv och ge
sedan awarden vidare till femton bloggare (eller så många du kommer på) :)


1. Jag är ett kontrollfreak som ofta tar på mig allt för mycket saker just för att jag vill att det ska göra på "mitt sätt"

2. Jag är en riktig slarver som är väldigt duktig på att lämna saker efter mig och slarvar bort det mkt men samtidigt vill jag ha städat och rent - bra kombo ;)


3. Jag älskar att shoppa - allt ifrån saker/kläder till barnen och mig själv till inredning och annat jox. Synd bara att man blir så fattig av att vara föräldraledig..

4. När jag gick på havandeskapspeng så började jag även plugga till Uska men har ännu inte fått lämnat in mitt första arbete då jag körde fast och sen inte fått tummen ur - dags att dra ur den nu så man kommer någonvart ;)

5. Jag tänker börja jobba igen den 1a maj och då blir det Jocke som blir hemmafru ;)

6. Är alldelens för dålig på att höra av mig till folk och ännu värre är det att ta sig iväg och hälsa på så skärpning på den fronten!! Men först måste vi hitta oss en till bil annars blir det svårt..

7. Var igår och löste gymkort/träningskort så nu ska gravidkilona bort en gång för alla sen ska slipper jag dom för alltid ;)




Jag ger awarden till Ida, Storasyster och alla andra som är sugen :)






Kommentarer
Ida

Tack, tack! Då får jag ta och göra den då :)

2012-03-08 @ 21:42:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0